خرید شارژ ایرانسل

جدیدا یکی رو پیدا کردم که خیلی بیشتر از ایرانسل به فکرمه.... خیلی بهم اس میده... عاشقش شدم.... �� اگه گفتی کیه؟؟؟ دهکده آبی پارس اصن یه وضی ����

اس ام اس جدید ایرانسل

دیروز رفتم خونه مادرشوهرم.... گوشیشو برداشتم اسممو پاک کردم بجاش زدم ایرانسل حالا هی پیام میدم به عروس خود نیکی کنید شاید که رستگار شوید بنده خدا حالا هی زنگ میزنه قربون صدقم میره منم کیف میکنما ؛-))

پیامک در مورد شارژ ایرانسل

شارژ رایگان ایرانسل نامحدود 10هزار تومن ارسال کد 11434774 به 7108 بعد ارسال em به 7108 شارژ رایگان همراه اول 10هزار تومن نامحدود تا 31خرداد تمدید شد ارسال کد 662733020 به 205079 بعد ارسال 1000 به 662733020

جملات در مورد ایرانسل

تو دادگاه از احمدی‌نژاد پرسیدند که توی این هشت سال چیکار کردی؟ یه شارژ دو تومنی ایرانسل از جیبش در میاره، میگه وقتی من اومدم این دو تومن بود وقتی هم رفتم دو تومن! میگن امیر عباس هویدا تو قبر تشنج کرده!!

خرید شارژ ایرانسل

آقا این ایرانسل خیلی موزیه!مسیج نمیده نمیده درست همون زمانی که منتظر یه اس ام اس فوری فوتی هستی خودشو مسابقشونو ویترین و همه آبا اجدادش رگباری میریزن سرت!!!تجربه کردم که میگما :|



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

پنج شنبه 21 خرداد 1394برچسب:, | 23:58 | تیموررضائی شهریور |